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Je veux annuler le rendez-vous d'installation de l'internet prévu pour le 29 juillet 2019. Svp, comment l'annuler?

Je ne veux plus m'abonner.

Jean-Robert
Jean-Robert

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Au niveau du mobile dans la section Mon Forfait, il y a une fonction Désabonnement. Je suis convaincu qu'une telle fonction existe pour l'Internet.
Sinon le plus prudent c'est de contacter le support Fizz pour vous désabonner.
https://fizz.ca/fr/nous-contacter

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Autres réponses

How do I change or cancel an appointment?

 

You can log into your Fizz account to reschedule or cancel your technician visit up until the day of your appointment. Service calls (for repairs), however, are the exception. 

To reschedule your technician appointment:
  1. Log into your account and go to Manage.
  2. Click on Appointments.
  3. Here you will be able to see a complete list of all your past and future appointments.
  4. Scroll to the appointment you wish to modify.
  • To reschedule an appointment, click on Reschedule.
    • This will open the booking interface. Select a new day and time slot and click Save.
  • To cancel an appointment, click on Cancel.
    • On the next screen, confirm that you wish to cancel this appointment by clicking Cancel again.

 

The Reschedule and Cancel buttons won't be visible in your account within 20 hours of the appointment time, because the tool cannot change the technician's schedule for the day. In this case, you have to contact us to modify your appointment.

To reschedule or cancel on the same day as your appointment, you must do so via a member of our Customer Service team : simply log into your Fizz account and click on the chat bubble in the bottom right corner of this page during our business hours.

 

You can reschedule your appointment up to three (3) times. If you try to reschedule a fourth time, your subscription will be automatically cancelled, and you’ll have to restart the process all over.  

Après avoir annullé le RDV tu dois contacter le support, il y a aussi dans le FORM la possibilité d'annuller, donc tu pourras le contacter, voir 3e point

 

CHAT

Ici le lien vers les informations sur le support https://fizz.ca/fr/nous-contacter

  • connectez vous sur votre compte
  • allez sur la page foire aux solutions, par example, https://fizz.ca/fr/faq/resoudre-un-enjeu
    du lundi au vendredi de 8h à 21h (HNE), les fins de semaine et jours fériés de 10h à 18h (HNE).
  • Attendre quelques seconds (environs 10s) que la bulle apparaisse au coin inférieur droit de temps en temps.

Si la bulle n'apparaît toujours pas, c'est que le nombre de sessions en attente est supérieur à notre capacité de traitement. À ce moment-là, laissez-nous un message sur Facebook Messenger ou en privé sur Twitter.

 

FACEBOOK

Vous pouvez aussi envoyer un message par l'entremise de Facebook, https://facebook.com/fizzca et cliquez sur envoyer message

 

FORM

Vous pouvez aussi remplir le formulaire de contact, dans votre panel → Mon Profil → Formulaires de contact