Cette question a été résolue

J'ai modifie le RDV d'installation de votre technicien prevu dimanche 7 juillet SOIR au dimanche 7 juillet APRES MIDI ?

J'ai modifie le RDV d'installation de votre technicien prevu dimanche 7 juillet SOIR au dimanche 7 juillet APRES MIDI est ce que c est correct ?
voici votre message:
#31392 - Give feedback-Suggestion
Give feedback-Suggestion
Hi,

The installation appointment currently scheduled on 07th of July for your Fizz Home Internet must unfortunately be rescheduled.

While the booking interface offers Saturday and Sunday evenings as an option, there are no technicians available for those time slots.

Steps to reschedule your installation appointment:

Log into your account, and make your way to your Home Internet plan.
Click on Manage, and then on Appointments.
Select the appointment you wish to modify, and click on Reschedule.
The booking interface will open and you’ll be able to select a new day and time slot. Remember, do not select a Saturday or Sunday evening.
Click Save.
We apologize for the inconvenience.

Should there be anything, don’t hesitate to contact us by chat or through our social media channels.

The Fizz team.

Taouint
Taouint

Taouint

User level
Niveau
0
1 / 100
point
ZakZak
ZakZak

ZakZak

User level
Niveau
0
43 / 100
points

Attention : Remember, do not select a Saturday or Sunday evening.
Il vont te redemander de replanifié un rendez-vous. Si tu n'as pas l'option de changer ton rendez-vous, contacte les des que possible pour changer ton rendez-vous.

Cette réponse vous a-t-elle aidé ?

Non (0)

Oui (0)

0% des internautes ont trouvé cette réponse utile

Autres réponses