Cette question a été résolue

Je n’arrive pas à me connecter au service Fizz, est ce un problème de technique? Et jusqu’à quand?

J’essaie depuis ce matin de me connecter au service fizz, et ça ne fonctionne pas. Je n’ai donc plus de réseau et plus d’internet. Serait-ce possible de faire quelques choses urgemment ?

Natacha
Natacha

Natacha

User level
Niveau
0
1 / 100
point

Cette réponse vous a-t-elle aidé ?

Non (0)

Oui (0)

0% des internautes ont trouvé cette réponse utile

Autres réponses

March 25, 2019 - 7:45 am We noticed some instabilities on our network, which would explain why some members cannot use their mobile services. We’re currently investigating to pinpoint the cause as soon as possible.

March 25, 2019 - 9:45 am: Fizz is aware that some of its members cannot use their mobile services. The issue has been identified and a dedicated team is currently working to address it. Fizz apologizes for the inconvenience this may be causing you.

March 25, 2019 - 10:45 am: All our teams have been mobilized and are working relentlessly to address the situation. Fizz apologizes for the inconvenience this may be causing you.

Donald
Donald

Donald

User level
Niveau
1
122 / 750
points

Pour suivre la panne : https://fizz.ca/fr/faq/etat-services